Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/20.500.14076/13941
Title: | Gestión de conocimiento en la implementación de aulas virtuales:Caso FIIS UNI Knowledge management in the implementation of virtual classrooms: Case FIIS UNI |
Authors: | Huamaní Huamaní, Gloria Teresita Borja, Ruben |
Keywords: | Educación virtual;Medición del capital humano |
Issue Date: | 1-Jun-2008 |
Publisher: | Universidad Nacional de Ingeniería |
Citation: | Huamani Huamani, G., & Borja, R. (2008). Gestión de conocimiento en la implementación de aulas virtuales:Caso FIIS UNI. TECNIA, 18(1). https://doi.org/10.21754/tecnia.v18i1.365 |
Series/Report no.: | Volumen;18 Número;1 |
Related URI: | http://revistas.uni.edu.pe/index.php/tecnia/article/view/365 |
Abstract: | Es una investigación donde se explora el valor del capital humano, la productividad del docente que genera contenidos digitales y es cuasi experimental cuando se observa los resultados de la implementación de un aula virtual. Gestión de conocimientos en contextos propicios donde la interacción gira en torno a temas afines a la educación virtual, donde es posible observar la transformación de datos en conocimiento y el buen uso de tecnología de información y comunicación. It is an investigation which explores the value of human capital, productivity of teaching that generates digital content and is quasi-experimental when you look at the results of the implementation of a virtual classroom. Knowledge management in contexts where conducive interaction revolves around issues related to virtual education, where it is possible to observe the transformation of data into knowledge and the proper use of Information and communication technology. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.14076/13941 |
ISSN: | 2309-0413 |
E-mail: | ghuamani@uni.edu.pe |
Rights: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Vol. 18 Núm. 1 (2008) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TECNIA_Vol.18-n1-Art. 10.pdf | 13,2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License
Indexado por: